povratak

Dostava i reklamacije

Vaučeri se dostavljaju kupcu putem e-maila na adresu koja je upisana na profilu korisnika. Viteško alkarsko društvo ne odgovara za štetu nastalu krivim upisivanjem e-mail adrese u korisničkom profilu ili zbog nemogućnosti isporuke vaučera uzrokovane tehničkim problemima sa strane davatelja e-mail usluge.

Uz vaučer Kupac će dobiti i račun. Račun Kupcu, Prodavatelj šalje elektroničkim putem samo ako Kupac tako inzistira. U suprotnom, Kupac će fiskalni račun dobiti na prodajnom mjestu Prodavatelja prilikom zamjene vaučera ulaznicama u fizičkom obliku. Dostavljeni vaučer, Kupac je dužan isprintati ili na drugi način sačuvati te ga predočiti ovlaštenom osoblju. Ukoliko je Kupac prilikom kupnje koristio određene popuste, dokaz o ostvarivanju toga prava dužan je predočiti ovlaštenom osoblju (npr. indeks, dokaz o mirovini i sl.). Kupac je dužan čuvati vaučer na sigurnom mjestu do dana korištenja usluge za koju vaučer vrijedi.

Rezervacija bez kupnje nije moguća. Povrat naknade za kupljenu ulaznicu također nije moguć.

Sva dodatna pitanja o prodaji ulaznica kao i eventualne reklamacije u svezi nedostatka usluge te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte:

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije te ukoliko Kupac temeljem subjektivne procjene smatra da nije dobio adekvatnu uslugu, u poslovnoj praksi je uobičajeno da se slučaj prijavi jednoj od nadležnih institucija. Mjerodavna i službena tijela tada vrše sve potrebne provjere radi utvrđivanja ispravnosti te poštivanja važećih zakona. Za sve eventualne sporove nadležan je sud u Splitu.